äventyr!

Har typ räknat ut att jag inte kommer bli antagen till någon intervju i Göteborg iår. Förra året hörde nämligen skolan av sig 3 dagar efter att ansökningsprovet skulle vara inlämnat...och nu har det gått en vecka så att eeh. Allvarligt, det gör faktiskt inte mig nånting. Missförstå mig inte, hade vart jättekul att gå där, absolut. Är nu dock mer inne på Malmö än någonsin. Har hela tiden varit så pass insnöad på Gbg att jag inte sett något annat, men Malmö känns mer spontant och intressant! Och det var faktiskt någon som sa till mig att jag ska göra det oväntade. Och vem gillar inte äventyr?!
Har tillochmed en lägenhet nu, om jag säger ja. Gud, allt går så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0