checklista

- Försova sig när man ska öppna på jobbet. 1 minut försenad är dock fortfarande ok.

- Starta arbetsdagen med att dra ner en vinägerbaserad dressingflaska rätt i backen, skön doft. Fem minuter senare, bara för att inte vinägerflaskan skulle få vara ensam, dra ner en mangochutney-burk i marken med. Förhastad AB?

- Någon nödstoppar stora entrén på jobbet och det uppstår smått panik bland kunderna. Detta och sjukligt mycket morsdags-handlare fuckade upp vårt rastsystem. Inte ok.

- Skära upp en flik i ringfingret på en kartong.

- Komma hem, oförberedd på att jag nu bor med 6 andra människor plus katt i en ungefär en månad framöver. Tur att mitt hem består av 3 våningar!

- Lyckas krossa ett glas med att bara titta på det under diskmaskinsutplockningen.

- Sluta upp dagen med att trycka i mig en 200grams marabou.
Behöver jag förklara mina smärre utbrott?


Kommentarer
Postat av: Jenny

vilka är dina nya sambos?=)

2011-06-11 @ 14:33:02
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0